GOEDE DOELEN 2023-2024

Onze Rotaryclub Ommen Dedemsvaart besteedt jaarlijks extra aandacht aan mensen die het minder goed hebben in onze regio. Hiervoor hebben wij een initiatief opgezet waarbij wij zoveel mogelijk mensen de gelegenheid willen geven om 'Er-op-uit' te gaan. U kunt ook  mensen aanmelden van wie u denkt dat zij in aanmerking komen voor dit initiatief. (Zie flyers hieronder)

Om het "Er-op-uit" project te financieren zetten wij diverse acties op. Ten eerste hielden wij  een toertocht op 2 oktober 2022 waarbij wij ruim € 4.500,- hebben opgehaald voor onze goede doelen. Wij kunnen echter veel meer mensen helpen die het nodig hebben met behulp van extra financiële steun. Daarvoor kunt u een gift overmaken maar u kunt ook helpen door onze zijn te kopen, die is gedurende het hele jaar beschikbaar in doosjes van 6 flessen per soort. Ook organiseren wij in voorjaar 2024 weer een toertocht voor dit project. (zie flyer hieronder door erop te klikken)

Wijnaktie 2022-2023
Er-op-uit
Sponsorflyer Toertocht 'Er op uit' '24

Klik hier wanneer u onderdeel bent van een welzijnsorganisatie voor meer informatie