Onze goede doelen voor dit clubjaar vindt je in onderstaande flyer

• Sponsorflyer Toertocht 'Er op uit' '24
  • Schermafbeelding 2022-10-11 om 09.12.14
  • Wijnaktie 2022-2023
Activiteiten en doelen 2022-2023
Flyer Rotary Ommen-Dedemsvaart 2022-23.pdf (123.83KB)
Activiteiten en doelen 2022-2023
Flyer Rotary Ommen-Dedemsvaart 2022-23.pdf (123.83KB)

Download de flyer door links op het bestand te klikken

Activiteiten en Goede Doelen

In de afgelopen jaren heeft onze club heel veel organisaties gesteund door middel van activiteiten of een bijdrage in financiële zin. Een kleine greep daaruit van de laatste paar jaar:

• Er-op-uit weekenden organiseren voor mensen die daar normaalgesproken niet aan toekomen
  • End plastic soup acties 2023/24: in Ommen en Dedemsvaart plastic clean up days. (zie ook foto galerij)
  • Rotary sponsortoertocht voor project ' Er-op-uit' 2022
  • Maatje op Maat ondersteuning, zowel financieel als actieve deelname in de begeleiding van jongeren
  • 35 ziekenhuisbedden geschonken aan het Kumi Hospital in Uganda
  • Polio de wereld uit! - Jaarlijkse Tulpenbollen actie ;
  • Leger des Heils – Gesprek zonder drempels Zwolle 2017
  • Stichting Marianne Center Kenia – Vechtdal concert 2016;
  • Minke Stichting - Vechtdal concert 2015;
  • Stichting Kindertehuis Sayap Ibu, Indonesië - Vechtdal concert 2014;
  • Kinderboerderijen Vecht en Reestdal- Vechtdalcup golftoernooi 2015;
  • Vechtgenotenhuis Ommen - Vechtcup golf toernooi 2014;
  • Jaarlijks verzorgen wij een diner voor klanten van de voedselbank in de regio's
  • Fietsen voor vluchtelingen uit Oekraïne
  • I.s.m. Lions, Vechtdalvrouwen en Rotary een Paragolfer mogelijk gemaakt voor gehandicapte golfers.
  • Diverse andere doorlopende acties

Uw steun is hard nodig!

Door middel van een doorlopende wijnactie met Portillo wijnen van Bodegas Salentein, steunen wij dit jaar twee goede doelen te weten: "Er-op-uit" en de Voedselbank. U kunt meedoen door deze wijnen tegen een scherpe prijs bij ons in te kopen. Klik op onderstaande afbeelding voor een vergroting en bestel uw wijnen.

Mail uw bestelling aan:

wijn@rotaryommendedemsvaart.nl

! LET OP ! Wij kunnen de wijn niet aan u versturen. U kunt de wijn afhalen in Dedemsvaart of via een van onze leden die bij u in de buurt woont ontvangen. Geeft s.v.p. bij uw bestelling aan of u in Dedemsvaart komt afhalen of via welk lid van onze club u de wijn wilt ontvangen!

Vermeld tevens het aantal dozen per soort en uw contactgegevens. Wij leggen dan zo spoedig mogelijk contact om uw bestelling snel in orde te maken.

Als je dit formulier wilt downloaden om het aan een ander te geven of door te sturen, klik dan hier:  Download de flyer